Az a fránya felvételi

Két napig nem vagyok (mivel olvasok, és ilyenkor a gép közelébe sem nézek, és mi minden történik! Egyrészt Pénteken lesz a barátaimnak a szalagavatójuk, de nem tudok elmenni mivel nagyon messze vannak. Ezt egy kicsit sajnálom, megnézném őket szívesen, utána meg buliznék velük egy jót. :D Másrészt viszont azért nem jöttem fel, mert közeleg az a bizonyos Február 15, (aki nem érdekelt a témában elárulom, hogy a felvételi beadási határideje) és én még őszintén nem tudom mit jelöljek meg második és harmadik helyen. Oké, tudom hova szeretnék menni, meg is jelölöm, de ha már kifizetek 9000ft ot akkor megjelölök még két helyet. Szóval fogalmam sincs hogy mit vagy hogy hova. Anyukám meg már nyaggat (és igaza is van) hogy adjuk be, ne húzzam az időt. De őszintén nincs kedvem ezen agyalni. Most is matekérettségit kéne csinálnom, no meg 15 matektételt, de hogy??? Lassan neki kell állnom akár akarom akár nem. Őszintén, szerintem ez is egy időhúzás volt, hogy ne azt kelljen csinálnom. Hogy fogom én gyűlölni magam holnap reggel. :) De majd csak túlélem, mint mindig. Azt hiszem ennyit a mai filozófikus énemből, asszem ennyi volt mára. Holnap megint írok ha lesz időm, kedvem, és nem lesz túl érdekes a könyv amit holnap kapok :D 
Mindenkinek több határozottságot mint nekem van (jelen pillanatban) :D