Kellene tanulni

Nagyon rég óta nem írtam, de mivel tanulnom kéne, most megteszem. Elmúlt egy tanév. Annyi minden változott az életemben. Új város, munka és a suli. Új emberek, akiket szeretek, és új szoba. Az egyetem kollégiumában lakom, és négyen voltunk egy szobában. Nem is gondoltam hogy mennyire szeretem, mígnem tegnap közölte a két szobatársam hogy ki fognak költözni.Ez egy kicsit el is szomorított, mivel nagyon megszerettem őket...  Olyan gyorsan ment minden, soha, de tényleg nem ment ilyen gyorsan az idő. Talán azért, mert ez volt életem legjobb egy éve. Imádom hogy azt tanulhatom amit mindig is akartam, hogy van lehetőségem eljárni a szakmában megrendezett rendezvényekre, és hogy megnyílik előttem egy világ. Én EZT akarom csinálni. EZT szeretem. El tudom képzelni magam hogy egész életemben ez legyen a szakmám, ebben tevékenykedem. Nyilván nem egy helyen, ahhoz kissé nyugtalan vagyok, körbe szeretném járni a világot. Megismerni, megtapasztalni mindent, amit tudok. Életem egyik legjobb nyara elé nézek, dolgozni fogok, és kirándulni, fesztiválozni, és élni. Alig várom. Csak legyen meg az a három vizsgám amire jelen pillanatban készülök.