Irodalom érettségi meg hasonlók

Hmmm szóval elérkezett ez a nap is... Érettségi. Meglepően nem volt eget rengető, és sorsfordító. Csak egy szövegértés, amit (úgy ahogy) megírtam, és egy szövegalkotás ahol teljesen érthető módon az érvelést választottam.... Mégpedig az idővel kapcsolatban. Érdekes volt ezen gondolkodni, példákat találni, és hozni rá. Jó volt írni egy két régi könyvről, az idő gyorsaságáról vagy éppen lassúságáról. Mivel ma már kiírtam minden idővel kapcsolatos gondolatomat abba a kis noteszba, engedjétek meg nekem, hogy ne erről írjak. Az elején egy kicsit ideges voltam, nem is tudtam rendesen figyelni a szövegre, mert más járt a fejemben. Például mit írhat erre meg erre a kérdésre a messze élő barátnőm? Vagy éppen: milyen tökéletes idő van a teremben, esetleg mért kell a tanárnak az elkezdés előtt 15 perccel beesnie... Mondom, eget rázó tények, és kérdések, amik sokkal jobban foglalkoztatják az embert, mint az előtte álló (ülő, fekvő) érettségi. Esküszöm, ha babra menne a játék, évente egyet tuti bevállalnék. Egész jó buli csokit és édességet zabálni, és mindenen hisztizni, csak mert érettségi van. Na ez nem én vagyok. (Kivéve a csokizabálást, mert az kinek nem megy?) Szerettem a sulit, és hogy egy ilyennel zárjuk, szerintem normális. A dolgozat nehézségéről annyit, én egy egypontos feladatot hagytam ki, azt igazán nem sajnálom. Habár nehéz volt, szeretem a kihívásokat, így érdekes is volt, tetszett. :) Holnap matekot írunk, az már kell a felvételihez is. Szerdán pedig emelt töri... Persze szeretem ezeket a feladatsorokat, de most egy jövő függ tőlük.... 
Témaváltás: a csokrom már fonnyad el. Ennyit ért egy szép virág ballagáskor. Azért kicsit sajnálom. Szeretem a virágokat, csak nem levágva. Ma hazafelé találtam egy könyves standot, és benne egy naptárat, meg egy könyvet, amit már régen kinéztem, és mivel volt is nálam pénz, vásároltam :D. Hogyan űzzük el a gondokat, bemutatja B. :D 
Ezt mind azért írtam így le, mert ha egyszer el szeretném majd mesélni valakinek, én miből érettségiztem, tiszta képem legyen róla :) Szurkoljatok holnap, én is fogok minden érettségizőnek és vizsgázónak. :*